tirsdag 27. mars 2012

Første kvartal 2012

Heisann! Er jammen ikke blitt mye blogging i det siste, men så har det ikke skjedd så mye heller. Nå håper vi bare det blir en fin vår og sommer, etter en snøfattig og "varm" vinter. Først påske selvsagt - den blir nok hjemme i Sundsvall i år, grunnet ulike ting som gjør det litt upraktisk å reise bort en uke akuratt nå.
  • Husets rotte Maja er fortsatt forkjølet, det har hun vært siden påske i fjor. Innerotter tåler dårlig trekk og kald luft, og selv med medisiner blir ikke forkjølelsen borte.
  • Jeg har reparert bremsene på bilen, igjen. Ikke samme feil som i fjor, men litt smøring og rengjøring av et eller annet inni bremsene.
  • Jeg traff Vladimir Smirnoff (den gamle skiløperen) her om dagen. Han bor i Sundsvall på samme gate som jeg jobber. Mens jeg passerte på fortauet stod han og kostet gårdsplassen sin. Vekslet et par ord, men kan ikke akuratt kalle det en samtale.
  • Leelene har slutta i jobben på restaurantkjøkkenet, for å lete etter ny jobb. Gjerne i butikk eller på kafé eller restaurant. Fikk veldig god omtale av sjefen sin da hun sluttet, samt gavekort verdt 800 kr.
  • Lurer på om jeg skal kontakte Arbeidsformidlingen for å få tak i folk til magasinprosjektet, så jeg slipper kostnader til annonsering. Trenger først og fremst selgere og journalister.
Neste uke er det altså påske, så i mangel på snø satser vi heller på krim, appelsiner og gule stearinlys!
  

Ingen kommentarer: